Kova su refliuksu: nuo vaistų iki natūralių gydymo būdų

Jeigu Jums kyla rūgštis – tai yra pats pirmas signalas, kad kasdieninė Jūsų mityba yra bloga. Refliuksas kyla tik dėl blogos mitybos ir kai kuriais atvejais streso, nervinės įtampos. Tačiau dažniausiai nervinis refliuksas yra glaudžiai susijęs su maistu, kadangi kai žmogus stresuoja – prastai maitinasi.

Net ir tokiu atveju, jeigu refliuksas Jums nekelia didesnio diskomforto – vistiek privalu su juo kovoti. Egzistuoja keli pagrindiniai kovos būdai su kuriais supažindinsime. Galbūt kuris nors padės Jums susitvarkyti su šia gana nemalonia liga.

Taigi, pirmiausia – tinkama mityba. Pradėjus tinkamai maitintis gerklės refliuksas liks tik kaip nemalonus atsiminimas. Problema, kad daugelis žmonių net nesupranta, kad gerklės skausmą iššaukia refliuksas. Nemaloniems pojūčiams sumažinti labai puikiai tinka refliuksas arbata, kuri padeda skrandžiui kur kas geriau jaustis kartu su graužimu dažniausiai dingsta ir labai nemalonus gerklės skausmas. Dažna problema yra refliuksas nėštumo metu. Kadangi tuomet moterys dažniausiai stengiasi vartoti kuo mažiau vaistukų – geriausia alternatyva tampa arbatos. Žinoma, tuo pačiu ir tinkama mityba. Pasistenkite, kad kasdienė mityboje būtų kuo mažiau kepto maisto, kuo mažiau maisto su kviečiais, cukrumi ir panašiai. Panaikinus šiuos produktus dažniausiai refliuksas lieka tik kaip nemalonus prisiminimas.

Refliuksas ir depresija taip pat turi gana glaudų ryšį. Paprasčiausiai žmogui nuo nervų jaučia labai blogai, o to įtakoje jam pradeda kilti rūgštys. Tuomet dažnai reikalinga refliukso operacija. Tačiau tai turi būt pats paskutinis variantas, kuris pasirenkamas. Egzistuoja kur kas daugiau įvairiausių šios problemos sprendimo būdų, tad siūlome jais pasinaudoti. Pasistenkite atsipalaiduoti ir tokiu atveju tulžies refliuksas liks tik kaip nemalonus atsiminimas. Kuo mažiau streso gyvenime – tuo geriau jausis ne tik skrandis, tačiau visas organizmas.

Galiausiai, kai kurie pastebi, kad refliuksas liežuvis būna nebe toks jautrus, jeigu kasdien sportuosite. Žinoma, tai nereiškia, kad reikalingas profesionalus sportas, tačiau bent jau šiek tiek pajudėti tikrai verta. Dažniausiai tai susiję su apmažėjusiais refliukso pojūčiais, tad leiskite sau jaustis gerai visomis prasmėmis.